آخرین اخبار

امضاهای طلایی و انحصاری در صمت کهگیلویه و بویراحمد حذف شوند

امام جمعه کهگیلویه خواستار حذف امضاهای طلایی و انحصاری در صمت استان شد و گفت: دخالت و نفوذ سیاسیون در برخورد با دانه درشت‌ها یک آفت در صمت استان است.

اشتراک گذاری
27 آبان 1402
کد مطلب : 9531

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیرکل صمت کهگیلویه وبویراحمد با بیان این‌که در استان ما از کلمه توسعه زیاد استفاده می‌کنند اظهار کرد: اما توسعه علمی در استان وجود ندارد، بلکه توسعه‌ها مقطعی و سیاسی هستند و توجه کافی نمی‌شود.

امام جمعه کهگیلویه افزود: برای توسعه اقتصادی استان باید نقشه جامع و بلند داشت و برای توسعه علمی باید از ظرفیت کارشناسان فن استفاده شود و به کلام اکتفا نشود.

وی با بیان این‌که در این مسیر باید نقشه راه داشته باشیم گفت: متاسفانه فرهنگ کار و برنامه توسعه و استفاده از صنایع و معادن در استان وجود ندارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: از معادن استان استفاده کافی نمی‌شود، در کهگیلویه بزرگ سال‌هاست شعارهای قشنگی داده می‌شود اما عملا کاری صورت نمی‌گیرد، اگر این معادن در استان‌ دیگری بود قادر بود بخش اعظمی از کشور ۴۰ میلیونی را اداره کند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: معدن فعال تخصصی در استان نداریم.

وی خواستار حذف امضاهای طلایی و انحصاری شد و بیان کرد: استان نباید در اختیار و انحصار چندین نفر محدود باشد، اداره صمت باید برای تولید پشتوانه قوی باشد و به جای مچ‌گیری دستگیری کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: به سمت فرهنگ کار پیش روید. تولیدکنندگان بی‌پناه را حمایت کنید چرا که همین افراد دلسوز انقلاب هستند.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که کسانی در این استان تسهیلات گرفتند و در سعادت آباد تهران خانه خریدند گفت: ببینید وضعیت شهرک‌های صنعتی ما چگونه است! ما مانع توسعه نیستیم اما عدم نظارت صحیح و دقیق باعث شده تولید کننده تسهیلات را ببرد و در دیگر استان‌ها سرمایه‌گذاری کند.

وی عنوان کرد: صمت باید پناهی برای تولیدکننده باشد، در تخلفات با دانه‌درشت‌ها تعارف نکنید، دخالت و نفوذ سیاسیون در برخورد با دانه‌درشت‌ها یک آفت‌ در صمت استان است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: صنعت نباید سیاسی شود، صنعت را باید دست اهل علم سپرد، هر جایی کار را از متخصص گرفتید و به سیاسیون دادید ذبح صنعت را در پیش خواهید داشت.

وی بیان کرد: نهاد نماز جمعه آماده کمک با صمت در هر زمینه‌ای را دارد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =